wtorek, 27 sierpnia 2013

Prolog

Bradford, 05.09.2009 r.
Godzina około 00.23
Przemarznięta dziewczyna siedziała na moście. Krztusząc się łzami, spoglądała ponuro, w głębiny płynącej pod spodem rzeki. Walcząc sama ze sobą, powoli podniosła się z zimnego bruku i uniosła głowę do góry łapiąc tym samym kropelki deszczu w zaschnięte usta. Zaciskając ręce w pięści raz po razem rozglądała się dookoła. Nie zauważywszy ani jednej żywej duszy powoli przerzuciła nogę przez barierkę metalowego mostu, po czym obiema nogami stanęła na deskach po drugiej stronie.
- Boże wybacz mi to co chcę teraz zrobić, ale nie wyobrażam sobie teraz życia tutaj -szepnęła patrząc w deszczowe niebo. Kończąc swoją modlitwę, rozłożyła szeroko ramiona, po czym z uśmiechem na ustach skierowała lewą nogę za skraj desek. Czekała już tylko na moment, aż jej ciało nauczy się latać, jak stanie się nieważkie i spadnie prosto to wody. Już miała podnieść drugą nogę kiedy poczuła mocny ucisk na swoich ramionach, a ona sama po chwili znalazła się po drugiej stronie barierki przytrzymywana przez jakiegoś chłopaka.
- Zostaw mnie ja chcę umrzeć - krzyknęła i wyrywając, rzuciła się w stronę metalowej barierki i wodnej otchłani, która powoli wzywała ją do siebie.
- Życie ci nie miłe - krzyknął i ponownie złapał ją za ręce odciągając od mostu - Masz rodzinę żyj dla niej.
- Nie mam już nikogo - szepnęła i bezwładnie opadła na ziemię zalewając się łzami - A teraz zostaw mnie samą.
- Nie chcę cię mieć na sumieniu.
- Nie będziesz miał - spojrzała na jego twarz, która ukryta była szczelnie za kapturem czarnej bluzy - Będę żyła, choćby nie wiem co. Nie poddam się - posłała mu płaczliwy uśmiech po czym spojrzała w niebo, na którym księżyc przebijał się przez warstwę grubych i ciemnych chmur.
- Kocham was moi drodzy, ale jeszcze do was nie dołączę - szepnęła w głowie, myśląc o rodzicach i bracie bliźniaku.

5 komentarzy:

  1. Wow *.*
    Wspaniały *.*
    Będę czytać *.*
    Czekam na 1 rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ty moja utalentowana dziewczynko... Wzruszyłam się. Kim jest tajemniczy wybawiciel? Czekam na równie wspaniały rozdział 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Czekam na 1 rozdział ^.^ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten rozdział jest extra :) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń