poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Bohaterowie ;P

Mabel (May) Riordan (ur. 01.01.1993r.) 
"Bo są dwa rodza­je bólu, Os­karku. Cier­pienie fi­zyczne i cier­pienie ducho­we. Cier­pienie fi­zyczne się zno­si. Cier­pienie ducho­we się wybiera."
Daniel (Dan) Jones (ur. 31.12.1991r.) 
"Umieć kochać - do te­go trze­ba ukończyć szkołę cierpienia."
Zayn (DJ Malik, Zaynster) Malik (ur.12.01.1993 r.)
 On łapie cię za rękę, ja powoli umieram. Patrzę w twoje oczy i zastanawiam się dlaczego nie możesz patrzeć na mnie w taki sposób?"
Louis (Lou, Boobear, Tommo) Tomlinson (ur.24.12.1991 r.)
"Każda minuta jest jak ostatnia ,więc przyjmijmy naprawdę wolne tempo i zapomnijmy o zegarze, który tyka."
Niall (Nialler) Horan (ur.13.09.1993 r.)
"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wystarczająco silny, aby czekać na to, co zasługujesz."
Liam (Paynee, Daddy Direction) Payne (ur.29.08.1993 r.)
"Dawniej myślałem, że lepiej mi samemu. Dlaczego miałbym kiedykolwiek pozwolić ci odejść? Przy świetle księżycia, gdy wpatrywaliśmy się w morze. W słowa, które szeptałaś, zawsze będę wierzył."
Harry (Hazza, Haz, Curly, Barry) Styles (ur.01.02.1994 r.)
"Dobre poczucie humoru i ktoś, kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny."

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, za spam i to jeszcze pod postem. Ale bardzo mi zależy, abyś zajrzała na smoke-whiskey-bar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń