sobota, 16 listopada 2013

Rozdział 6

- Gotowa? - trzymając kurczowo Daniela za rękę, wahałam się czy wejść na halę pełną napalonych nastolatek.
- Yhym - mruknęłam niepewnie, po czym ruszyłam w stronę wejścia. Podając nasze bilety ochroniarzowi obawiałam się już krzyków i pisków dziewczyn. Tęgi mężczyzna wskazał nam nasze miejsca. Dziękując z uśmiechem, poszliśmy na nasze miejsca.

- I jak ci się podoba - zapytał Dan w połowie koncertu stając za mną i łapiąc mnie za dłonie, położył on mi je na brzuchu.
- Nie jest aż tak źle - odpowiedziałam zgodnie z prawdą i posłałam mu delikatny uśmiech.
- To się cieszę - szepnął i pocałował mnie w głowę. Ze śmiechem skierowałam swój wzrok na scenę, gdzie akurat mówił jakiś koleś w lokach. Z krzyków fanek wywnioskowałam, że Harry. Posyłając delikatny uśmiech, słuchałam dźwięków gitary, które powoli zaczęły rozbrzmiewać z głośników. Zamykając oczy, zaczęłam wsłuchiwać się w tekst piosenki.
Liam:
Said I’d never leave her cause her hands fit like my T-shirt,
Tongue tied over three words, cursed.
Running over thoughts that make my feet hurt,
Bodies intertwined with her lips

Do mojej głowy zaczęły napływać wspomnienia. te dobre jak i te złe. Wspomnienia szczęśliwe z dzieciństwa i te gorsze. Jak śmierć najbliższych. Niedoszła próba skoku z mostu.
Niall:
Now she’s feeling so low since she went solo
Hole in the middle of my heart like a polo
And it’s no joke to me 
So can we do it all over again?
Pierwsze spotkanie z Danielem. Powrót nadziei na lepsze dni. Pragnienie realizacji.
All:
If you’re pretending from the start like this, 
With a tight grip, then my kiss
Can mend your broken heart
I might miss everything you said to me
And I can lend you broken parts
That might fit like this
And I will give you all my heart 
So we can start it all over again
Pierwsza kłótnia z Danielem. Pierwsze łzy spowodowane tym, że uświadamiając sobie, że go kocham to tak go zraniłam odrzuceniem.
Harry:
Can we take the same road two days in the same clothes
And I know just what she’ll say if I can make all this pain go
Can we stop this for a minute?
You know, I can tell that your heart isn’t in it or with it

Louis:
Tell me with your mind, body and spirit
I can make your tears fall down like the showers that are British
Whether we’re together or apart
We can both remove the masks and admit we regret it from the start
Przeprowadzka do Nowego Jorku i nadzieja, na lepsze dni. Na lepszy i udany związek.
All:
If you’re pretending from the start like this,
With a tight grip, then my kiss
Can mend your broken heart
I might miss everything you said to me
And I can lend you broken parts
That might fit like this
And I will give you all my heart
So we can start it all over again?
Wspomnienie oświadczyn i mięciutkiego futerka Nialla. Nowe jutro....Nowy świat.
Zayn:
You’ll never know how to make it on your own
And you’ll never show weakness for letting go
I guess you’re still hurt if this is over
But do you really want to be alone?

Liam:
If you’re pretending from the start like this,
With a tight grip, then my kiss
Can mend your broken heart
I might miss everything you said to me

All:
And I can lend you broken parts
That might fit like this
And I will give you all my heart
So we can start it all over again?
If you’re pretending from the start like this,
With a tight grip, then my kiss
Can mend your broken heart
I might miss everything you said to me
And I can lend you broken parts
That might fit like this
And I will give you all my heart
So we can start it all over again?
Na ponowne wspomnienie rodziców i brata. Ich uśmiechów. Ostatniego przytulenia. Ostatni całus w czoło. Ostatnie: Kocham cię, wypowiedziane w moją stronę. Samotna łza spłynęła po policzku.
- Kocham cię - usłyszałam nad uchem cichy szept, który ścisnął moje serce dumą, nadzieją i miłością.

- Dziękujemy za udany koncert - krzyknął Blondyn i zniknął ze sceny.
- To teraz za kulisy - powiedział z uśmiechem Daniel łapiąc mnie za dłoń.
- W końcu poznam twojego sławnego przyjaciela - zaśmiałam się i ruszyliśmy w stronę kulis. 

3 komentarze: